ALVAR
ARNAIZ GONZALEZ
Profesor Titular de Universidad
RAUL
MARTICORENA SANCHEZ
Profesor Titular de Universidad
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec RAUL MARTICORENA SANCHEZ (13)
2022
-
Improvements for Therapeutic Intervention from the Use of Web Applications and Machine Learning Techniques in Different Affectations in Children Aged 0–6 Years
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 11
-
UBUMonitor: An Open-Source Desktop Application for Visual E-Learning Analysis with Moodle
Electronics (Switzerland), Vol. 11, Núm. 6
2020
-
Evaluation of functional abilities in 0–6 year olds: An analysis with the eearlycare computer application
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 9
-
Measuring the Functional Abilities of Children Aged 3-6 Years Old with Observational Methods and Computer Tools
Journal of visualized experiments : JoVE
2019
-
Blended learning: an experience with infographics and virtual laboratories using Self-Regulated learning
13th International Technology, Education and Development Conference. Proceedings of INTED2019
-
Computer application for the registration and automation of the correction of a functional skills detection scale in Early Care
13th International Technology, Education and Development Conference. Proceedings of INTED2019
-
eEarlyCare computer application: una herramienta de evaluación e intervención en edades tempranas
XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)
2018
-
Análisis de los resultados de aprendizaje en Ciencias de la Salud: learning analytics desde un plugin para Moodle
Intervención en contextos clínicos y de la salud: Volumen II (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 243-252
-
Cuestionarios de e-autoevaluación y e-feedback: una aplicación en Moodle
European Journal of Health Research: (EJHR), Vol. 4, Núm. 3, pp. 135-148
-
Detección del alumno en riesgo en titulaciones de Ciencias de la Salud: aplicación de técnicas de Learning Analytics
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 8, Núm. 3, pp. 129-142
-
Flipped learning en titulaciones de salud: un acercamiento a la tutorización inteligente
Intervención en contextos clínicos y de la salud: Volumen II (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 235-242
-
Relación entre los conocimientos previos de los estudiantes de Ciencias de la Salud y las respuestas de aprendizaje en experiencias Flipped Classroom
Intervención en contextos clínicos y de la salud: Volumen II (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 261-270
2017
-
¿Puede el registro de actividad en Moodle predecir el éxito o fracaso de los estudiantes?
Aulas y Tecnología Educativa en Evolución: Actas, XXV Jornadas Universitarias de Tecnología Educativa, JUTE 2017. Burgos, 21, 22 y 23 de junio de 2017