NADIA HUITZILIN
JIMENEZ TORRES
Profesor Titular de Universidad
Universidad de Valladolid
Valladolid, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad de Valladolid (5)
2021
-
The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment
Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84
2020
-
The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 15, Núm. 2, pp. 59-75
2019
-
Drivers and inhibitors of video game addiction
AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)
-
What kind of video gamer are you?
Journal of Consumer Marketing, Vol. 36, Núm. 1, pp. 218-227
2011
-
La reputación empresarial del país de origen del producto y el etnocentrismo del consumidor como determinantes de la intención de compra de un automóvil extranjero
Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 91-108