FAC. DE CC. ECONOMICAS Y EMPRESARIALES
Facultad/Centro de investigación
Universidad Complutense de Madrid
Madrid, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad Complutense de Madrid (13)
2023
-
Predicción del Síndrome Informático Visual mediante la adicción a videojuegos en estudiantes chinos y españoles
Revista Habanera de Ciencias Médicas, Vol. 21, Núm. 5, pp. e4853
2022
-
The Impact of Socrative Exit Tickets on Initial Teacher Training
College Teaching, Vol. 70, Núm. 4, pp. 413-421
2021
-
El aps: un organismo vivo en la universidad española para el desempeño de las competencias clave en los grados de tres universidades españolas
Transformación universitaria: retos y oportunidades (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 263-272
-
How to select franchisees: A model proposal
Journal of Business Research, Vol. 135, pp. 676-684
2020
-
Analysis of sustainable consumer behavior as a business opportunity
Journal of Business Research, Vol. 120, pp. 74-81
2019
-
Corporate social responsibility and sustainability committee inside the board
European Journal of International Management, Vol. 13, Núm. 2, pp. 159-175
-
The cornerstones of museum performance. A cross-national analysis
Museum Management and Curatorship, Vol. 34, Núm. 2, pp. 211-233
2018
-
Local food shopping: Factors affecting users’ behavioural e-loyalty
Administrative Sciences, Vol. 8, Núm. 3
-
Research Data Management in Three Spanish Universities
Communications in Computer and Information Science
-
Research Data Management in Three Spanish Universities
Information Literacy in the Workplace
2017
-
How can European museums reach sustainability?
Tourism Review, Vol. 72, Núm. 3, pp. 303-318
1999
-
Globalización "versus" diferenciación: Un análisis de la tendencia creativa publicitaria internacional
La gestión de la diversidad: XIII Congreso Nacional, IX Congreso Hispano-Francés, Logroño (La Rioja), 16, 17 y 18 de junio, 1999
1998
-
Controlling uncertainty in a Spanish national and European setting faced with illicit advertising
MANAGING IN UNCERTAINTY: THEORY AND PRACTICE