FACULTAD DE EDUCACIÓN
Facultad/Centro de investigación
Universidad Rey Juan Carlos
Madrid, EspañaUniversidad Rey Juan Carlos-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (16)
2023
-
International Baccalaureate Primary Years Programme: a systematic review
Journal of Research in International Education, Vol. 22, Núm. 2, pp. 149-163
-
The Use of a Rating Scale as a Formative and Shared Assessment Tool in Physical Education
Improving Learning Through Assessment Rubrics (IGI Global), pp. 75-91
2022
-
The (virtual) teaching of physical education in times of pandemic
European Physical Education Review, Vol. 28, Núm. 1, pp. 205-224
-
Yes, I have a disability. Does it prevent me from being a PE teacher? A qualitative approach from the point of view of future PE teachers and their families
Sport, Education and Society, Vol. 27, Núm. 2, pp. 196-209
2021
-
La orden de servicios 3/2018: ¿un instrumento para medir el riesgo de radicalismo violento en prisión?
Estudios penales y criminológicos, Núm. 41, pp. 361-413
-
The (virtual) teaching of physical education in times of pandemic
European Physical Education Review, pp. 1-20
2020
-
Children's physical self-concept and body image according to weight status and physical fitness
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3
-
Evaluación formativa con los estudiantes en prácticas, para reducir la brecha teoría-práctica en la formación inicial del profesorado
Educación Física y Deporte, Vol. 39, Núm. 1
-
Peer assessment in physical education: A systematic review of the last five years
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 21, pp. 1-15
-
Research on Cooperative Learning in Physical Education. Systematic Review of the Last Five Years
Research Quarterly for Exercise and Sport, pp. 146-155
-
The application of the teaching games for understanding in physical education. Systematic review of the last six years
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 9
2017
-
Herramientas TIC fundamentales para la vida diaria de las personas con trastorno del espectro autista
Autismo, como intervenir desde la infancia a la vida adulta (Paidós), pp. 201-220
2016
-
Participación en comunidades de aprendizaje: como elemento clave para la formación inicial en el ámbito de la educación inclusiva e intercultural
Revista de Ciencias de la Comunicación e Información, Vol. 21, Núm. 1, pp. 35-44
2015
-
Learning from Risky Environments: Global Diversification Strategies of Spanish MNEs
Management International Review, Vol. 55, Núm. 4, pp. 485-509
-
Participación en comunidades de aprendizaje: como elemento clave para la formación inicial en el ámbito de la educación inclusiva e intercultural
Revista de Ciencias de la Comunicación e Información, Vol. 20, Núm. 20, pp. 53-62
2014
-
The influence of political risk on the scope of internationalization of regulated companies: Insights from a Spanish sample
Journal of World Business, Vol. 49, Núm. 3, pp. 301-311