Argitalpenak (31) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2015

  1. A cross-national effect of ethnocentrism on purchase intention

    Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 146-176

  2. A multidimensional analysis of the information sources construct and its relevance for destination image formation

    Tourism Management, Vol. 48, pp. 319-328

  3. A typology of firms regarding m-commerce adoption

    International Journal of Information System Modeling and Design, Vol. 6, Núm. 4, pp. 42-56

  4. Assessing the influence of social media on tourists’ motivations and image formation of a destination

    International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 7, Núm. 4, pp. 458-482

  5. Attitudes toward mobile advertising among users versus non-users of the mobile Internet

    Telematics and Informatics, Vol. 32, Núm. 2, pp. 355-366

  6. Brand and Price: Key Signals when Opening a Franchise Outlet

    Journal of Promotion Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 416-431

  7. Brands as substitutes for the need for touch in online shopping

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 27, pp. 121-125

  8. Determinants of clothing repurchase through mobile devices

    Esic market, Núm. 152, pp. 57-100

  9. Does the theory of networks suite to franchising?: a case study of Neck and Neck.

    En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 17-41

  10. Editorial

    Social and Environmental Accountability Journal

  11. El presente y el futuro de la banca por móvil según los usuarios españoles de banca

    Universia Business Review, Núm. 46, pp. 94-117

  12. El usuario de la banca por móvil y su comportamiento multicanal

    II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015

  13. En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener

    Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial

  14. Engagement research in social and environmental accounting

    Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, Vol. 6, Núm. 1, pp. 5-28

  15. Exploring the adjustment of international university students in relation to dietary practices

    British Food Journal, Vol. 117, Núm. 12, pp. 2947-2974

  16. Failing to regulate social and environmental reporting in Spain

    XXIII Congreso EBEN España

  17. Franchisee net income: A signal to choose a franchise in a period of crisis

    RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 55, Núm. 6, pp. 688-698

  18. Haciendo visible lo invisible: propuesta de un modelo de conxión entre indicadores de capital intelectual y la cuenta de resultados

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 111, pp. 73-75

  19. How affect relates to entrepreneurship: A systematic review of the literature and research agenda

    International Journal of Management Reviews, Vol. 17, Núm. 2, pp. 191-211

  20. How does CEO reputation matter?: Impact of CEO reputation on corporate reputation and performance

    CEO Branding: Theory and Practice (Taylor and Francis Inc.), pp. 95-117