Programa de doctorado
Economía de la Empresa (Interuniversitario)
Publikationen (31) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2015
-
A cross-national effect of ethnocentrism on purchase intention
Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 146-176
-
A multidimensional analysis of the information sources construct and its relevance for destination image formation
Tourism Management, Vol. 48, pp. 319-328
-
A typology of firms regarding m-commerce adoption
International Journal of Information System Modeling and Design, Vol. 6, Núm. 4, pp. 42-56
-
Assessing the influence of social media on tourists’ motivations and image formation of a destination
International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 7, Núm. 4, pp. 458-482
-
Attitudes toward mobile advertising among users versus non-users of the mobile Internet
Telematics and Informatics, Vol. 32, Núm. 2, pp. 355-366
-
Brand and Price: Key Signals when Opening a Franchise Outlet
Journal of Promotion Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 416-431
-
Brands as substitutes for the need for touch in online shopping
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 27, pp. 121-125
-
Determinants of clothing repurchase through mobile devices
Esic market, Núm. 152, pp. 57-100
-
Does the theory of networks suite to franchising?: a case study of Neck and Neck.
En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 17-41
-
Editorial
Social and Environmental Accountability Journal
-
El presente y el futuro de la banca por móvil según los usuarios españoles de banca
Universia Business Review, Núm. 46, pp. 94-117
-
El usuario de la banca por móvil y su comportamiento multicanal
II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015
-
En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener
Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial
-
Engagement research in social and environmental accounting
Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, Vol. 6, Núm. 1, pp. 5-28
-
Exploring the adjustment of international university students in relation to dietary practices
British Food Journal, Vol. 117, Núm. 12, pp. 2947-2974
-
Failing to regulate social and environmental reporting in Spain
XXIII Congreso EBEN España
-
Franchisee net income: A signal to choose a franchise in a period of crisis
RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 55, Núm. 6, pp. 688-698
-
Haciendo visible lo invisible: propuesta de un modelo de conxión entre indicadores de capital intelectual y la cuenta de resultados
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 111, pp. 73-75
-
How affect relates to entrepreneurship: A systematic review of the literature and research agenda
International Journal of Management Reviews, Vol. 17, Núm. 2, pp. 191-211
-
How does CEO reputation matter?: Impact of CEO reputation on corporate reputation and performance
CEO Branding: Theory and Practice (Taylor and Francis Inc.), pp. 95-117