Relación entre estado de conocimiento en fracciones y problemas descriptivos de fracciones
- M. T. Sanz 1
- B. Gómez 1
-
1
Universitat de València
info
- Juan Antonio Macías García (coord.)
- Antonio Jiménez Fernández (coord.)
- José Luis González Mari (coord.)
- María Teresa Sánchez Compaña (coord.)
- Pedro Hernández Hernández (coord.)
- Catalina Fernández Escalona (coord.)
- Francisco José Ruiz Rey (coord.)
- Teresa Fernández Blanco (coord.)
- Ainhoa Berciano Alcaraz (coord.)
Editorial: Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM
ISBN: 978-84-9747-948-6
Any de publicació: 2016
Pàgines: 489-497
Congrés: Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática. Simposio (20. 2016. Málaga)
Tipus: Aportació congrés
Els documents de l'Observatori s'actualitzen diàriament. Aquesta data fa referència a l'actualització de la informació relacionada amb l'estructura de l'Observatori (persones, grups d'investigació, unitats organitzatives, projectes, etc.).