OneNote como cuaderno del alumnado

  1. Sergio Báez
  2. Israel Herrán Álvarez
  3. Ángel Pérez Pueyo
  4. David Hortigüela Alcalá
  5. José Luis Álvarez Sánchez
Revista:
Tándem: Didáctica de la educación física

ISSN: 1577-0834

Ano de publicación: 2023

Número: 79

Páxinas: 1003-1004

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Tándem: Didáctica de la educación física

Indicadores

Índice Dialnet de Revistas

(Valores previstos, calculados en base ao último indicador recollido, ano 2.021)
  • Ano 2021
  • Factor de impacto da revista: 0,140
  • Ámbito: EDUCACIÓN Cuartil: C3 Posición no ámbito: 152/228
  • Ámbito: DEPORTE Cuartil: C3 Posición no ámbito: 31/43

CIRC

  • Ciencias Sociais: D

Resumo

Se analiza la aplicación OneNote, que permite crear y organizar en distintas pestañas y páginas las diferentes tareas o materiales, ya sean elaborados por el profesor, el alumno o de forma colaborativa. Además, es un aliado perfecto de Microsoft Teams, donde se encuentra integrada por defecto.