Publicaciones en las que colabora con PILAR ANGELICA HUERTA ZAVALA (13)

2019

  1. Effects of brand-related and market signals on franchisees’ entrepreneurial decisions: a multi-country panel data analysis

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 573-588

2016

  1. Franchise fairs: A relevant signal in franchise choice in social activity

    Contemporary Economics, Vol. 10, Núm. 3Special Issue, pp. 275-282

2015

  1. Brand and Price: Key Signals when Opening a Franchise Outlet

    Journal of Promotion Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 416-431

  2. Does the theory of networks suite to franchising?: a case study of Neck and Neck.

    En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 17-41

  3. Franchisee net income: A signal to choose a franchise in a period of crisis

    RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 55, Núm. 6, pp. 688-698

2014

  1. Brand and performance signals in the choice of franchise opportunities

    Service Industries Journal, Vol. 34, Núm. 9-10, pp. 772-787

2013

  1. La influencia de la marca y el precio en la decisión de apertura de un establecimiento franquiciado

    Documentos de trabajo de la Cátedra Fundación Areces de Distribución Comercial. Docfradis

  2. Performance and risk as signals for setting up a franchised business

    Journal of Small Business Strategy, Vol. 23, Núm. 2, pp. 41-57