Publicaciones en las que colabora con Rubén Trigueros Ramos (13)

2022

  1. Adaptation and Testing of the Factorial Structure of the Physical Education Grit Scale for Use in Secondary Education in Spain

    International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16

  2. High Education and University Teaching and Learning Processes: Soft Skills

    International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 17

2021

  1. Factors related to prehospital time in caring for patients with stroke

    Emergencias, Vol. 33, Núm. 6, pp. 454-463

2020

  1. A prospective study of cranial deformity and delayed development in children

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 5

  2. Adaptación y validación al contexto de la educación física de la escala de la frustración de las necesidades psicológicas el ejercicio físico, con la inclusión de la novedad como necesidad psicológica

    Revista de psicología del deporte, Vol. 29, Núm. 3, pp. 91-99

  3. Age-related risk factors at the first stroke event

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 7, pp. 1-12

  4. Electroconvulsive therapy in super refractory status epilepticus: Case series with a defined protocol

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 11, pp. 1-11

  5. Infant cranial deformity: Cranial helmet therapy or physiotherapy?

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 7

  6. Knowledge on signs and risk factors in stroke patients

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 8, pp. 1-14

  7. The influence of the trainer’s social behaviors on the resilience, anxiety, stress, depression and eating habits of athletes

    Nutrients, Vol. 12, Núm. 8, pp. 1-11

  8. The protective role of emotional intelligence in self-stigma and emotional exhaustion of family members of people with mental disorders

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12

  9. Validación y adaptación de la escala de control psicológico del profesor hacia las clases de educación física y su efecto sobre las frustraciones de las necesidades psicológicas básicas

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 167-173

2019

  1. Barreras y motivaciones hacia la actividad físico-deportivo de los universitarios sedentarios

    Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, Vol. 14, Núm. 2, pp. 150-154