Josefa
González Santos
Profesora Contratada Doctora Básica


Universidad de Almería
Almería, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad de Almería (14)
2022
-
High Education and University Teaching and Learning Processes: Soft Skills
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 17
-
Adaptation and Testing of the Factorial Structure of the Physical Education Grit Scale for Use in Secondary Education in Spain
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16
2021
-
Factors related to prehospital time in caring for patients with stroke
Emergencias, Vol. 33, Núm. 6, pp. 454-463
-
Explanatory factors for periprosthetic infection in total knee arthroplasty
Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 11
2020
-
Validación y adaptación de la escala de control psicológico del profesor hacia las clases de educación física y su efecto sobre las frustraciones de las necesidades psicológicas básicas
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 167-173
-
The protective role of emotional intelligence in self-stigma and emotional exhaustion of family members of people with mental disorders
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12
-
The influence of the trainer’s social behaviors on the resilience, anxiety, stress, depression and eating habits of athletes
Nutrients, Vol. 12, Núm. 8, pp. 1-11
-
Knowledge on signs and risk factors in stroke patients
Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 8, pp. 1-14
-
Infant cranial deformity: Cranial helmet therapy or physiotherapy?
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 7
-
Electroconvulsive therapy in super refractory status epilepticus: Case series with a defined protocol
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 11, pp. 1-11
-
Age-related risk factors at the first stroke event
Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 7, pp. 1-12
-
Adaptación y validación al contexto de la educación física de la escala de la frustración de las necesidades psicológicas el ejercicio físico, con la inclusión de la novedad como necesidad psicológica
Revista de psicología del deporte, Vol. 29, Núm. 3, pp. 91-99
-
A prospective study of cranial deformity and delayed development in children
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 5
2017
-
Mindfulness y rehabilitacion neurocognitiva
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 21-34