Publications in collaboration with researchers from Universidad de Almería (14)

2022

  1. High Education and University Teaching and Learning Processes: Soft Skills

    International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 17

  2. Adaptation and Testing of the Factorial Structure of the Physical Education Grit Scale for Use in Secondary Education in Spain

    International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16

2020

  1. Validación y adaptación de la escala de control psicológico del profesor hacia las clases de educación física y su efecto sobre las frustraciones de las necesidades psicológicas básicas

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 167-173

  2. The protective role of emotional intelligence in self-stigma and emotional exhaustion of family members of people with mental disorders

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12

  3. The influence of the trainer’s social behaviors on the resilience, anxiety, stress, depression and eating habits of athletes

    Nutrients, Vol. 12, Núm. 8, pp. 1-11

  4. Knowledge on signs and risk factors in stroke patients

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 8, pp. 1-14

  5. Infant cranial deformity: Cranial helmet therapy or physiotherapy?

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 7

  6. Electroconvulsive therapy in super refractory status epilepticus: Case series with a defined protocol

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 11, pp. 1-11

  7. Age-related risk factors at the first stroke event

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 9, Núm. 7, pp. 1-12

  8. Adaptación y validación al contexto de la educación física de la escala de la frustración de las necesidades psicológicas el ejercicio físico, con la inclusión de la novedad como necesidad psicológica

    Revista de psicología del deporte, Vol. 29, Núm. 3, pp. 91-99

  9. A prospective study of cranial deformity and delayed development in children

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 5

2017

  1. Mindfulness y rehabilitacion neurocognitiva

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 21-34