Proyecto de Investigación
Proyecto 2021-1-ES01-KA220-SCH-00032661-Coordinador eEarlycare-T
Specialized and updated training on supporting advance technologies for early childhood education and care professionals and graduates.
De ámbito Internacional (no UE).
Investigadores/as
Publicaciones relacionadas con el proyecto (75)
Mostrar por tipología2024
-
Intervención temprana y aplicación de recursos inteligentes
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Intervención temprana y aplicación de recursos inteligentes
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Laboratorio virtual 11. Diseño y utilización de asistentes con-versacionales en atención temprana
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Observation and evaluation techniques from intelligent resources
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Técnicas de observación y evaluación a partir de recursos inteligentes
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Virtual lab 11. Design and use of conversational assistants in early childhood care
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Autism spectrum disorders
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Cognitive, social, communication, language and cognitive development
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Conclusiones
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Conclusions
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Daño cerebral infantil
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Desarrollo cognitivo, social y de la comunicación y del lenguaje
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Diseño inclusivo de los laboratorios virtuales
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Diseño instruccional de los laboratorios virtuales
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Early care and application of smart resources
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Early development inventory
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Early intervention programmes (0-6 years)
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Early neurodevelopment
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Epilepsia
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Epilepsy
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Estudio piloto de la usabilidad de la estructura de los laboratorios virtuales
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Gamificación autorregulada en estudiantes de Ciencias de la Salud
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Inclusive design of virtual labs
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Instructional design of the virtual labs
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Intervención temprana y aplicación de recursos inteligentes
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Introducción
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Introducción al concepto de atención temprana e intervención en distintos contextos
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Introduction
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Introduction to the concept of early intervention and intervention in different contexts
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Inventario de desarrollo en edades tempranas
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Laboratorio virtual 1. Resolución de un caso de prematuridad
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 10. Aplicación de las técnicas de minería de datos en el análisis conductual de niños y niñas pequeños
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 12. Resolución de un caso de daño cerebral
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 2. Resolución de un caso de retraso madurativo
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 3. Resolución de un caso de retraso de la comunicación y del lenguaje
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 4. Resolución de un caso de síndrome de Lennox-Gastaut
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 5. Resolución de un caso de parálisis cerebral
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 6. Resolución de un caso de trastorno del espectro autista
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 7. Aplicación de la tecnología eye trackinga la intervención en edades tempranas
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 8. Realización de la observación aplicando tecnología eye tracking multicanal integrada
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorio virtual 9. Utilización de técnicas de observación sistemática aplicadas al análisis observacional de la conducta en niños y niñas pequeños
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Laboratorios virtuales autorregulados
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
-
Observation and evaluation techniques based on the use of smart resources
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Parálisis cerebral
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Pilot study of the usability of the virtual laboratory structure
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Prematurity and maturational delay
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence
-
Prematuros y retraso madurativo
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Programas de intervención en edades tempranas (0-6 años)
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Self-regulated gamification in Health Science students
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Self-regulated learning
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Trastornos del espectro del autismo
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Técnicas de observación y evaluación a partir del uso de recursos inteligentes
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
-
Using gamification to achieve self-regulated learning
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual lab 1. Resolution of a case of prematurity
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual lab 10. Application of Data Mining techniques in the behavioural analysis of young children.
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual lab 3. Solving a case of communication and language delay
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual lab 8. Realisation of the observation using integrated multi-channel eye tracking technology.
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual laboratories
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual laboratory 12. Resolution of a case of brain damage.
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual laboratory 2. Resolution of a case of maturational delay
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual laboratory 4. Resolution of a case of Lennox-Gastaut Syndrome.
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual laboratory 5. Resolution of a case of Cerebral Palsy
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual laboratory 6. Resolution of a case of Autistic Spectrum Disorder.
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual laboratory 7. Application of eye tracking technology to intervention at early ages
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Virtual laboratory 9. Use of systematic observation techniques applied to observational analysis of behaviour in young children.
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
-
Manual for the development of Self-Regulated Virtual Laboratories [Recurso electrónico]
Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional
-
Manual para la elaboración de laboratorios virtuales autorregulados [Recurso electrónico]
Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional
-
Formación y especialización en atención temprana
Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional
-
Training and specialisation in early intervention
Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional
-
Using Integrated Multimodal Technology: A Way to Personalise Learning in Health Science and Biomedical Engineering Students
Applied Sciences (Switzerland)
-
Use of Digitalisation and Machine Learning Techniques in Therapeutic Intervention at Early Ages: Supervised and Unsupervised Analysis
Children
-
Monitoring Educational Intervention Programs for Children and Young People with Disabilities through a Web Application
Education Sciences
2023
-
Eye-Tracking Technology Applied to the Teaching of University Students in Health Sciences
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Use of Eye-Tracking Methodology for Learning in College Students: Systematic Review of Underlying Cognitive Processes
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Using Machine Learning Techniques in eEarlyCare Precision Diagnosis and Intervention in 0–6 years Old
Lecture Notes in Networks and Systems