F. Educación
Facultades


Universidad de Cantabria
Santander, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad de Cantabria (12)
2021
-
Using classcraft to improve primary school students’ knowledge and interest in sustainable mobility
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 17
-
Explanatory factors of burnout in a sample of workers with disabilities from the special employment centres (SEC) of the Amica association, Spain
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 9
2020
-
Webinars 360: Una Experiencia Formativa Transnacional de la Red Universitaria de Tecnología Educativa
UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis, Núm. 2020, pp. 28-50
-
Geochemical and spectroscopic approach to the characterization of earliest cremated human bones from the Levant (PPNB of Kharaysin, Jordan)
Journal of Archaeological Science: Reports, Vol. 30
-
Assessment and Modeling of the Influence of Age, Gender, and Family History of Hearing Problems on the Probability of Suffering Hearing Loss in the Working Population
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-15
2019
-
The influence of employee training and information on the probability of accident rates
International Journal of Industrial Ergonomics, Vol. 72, pp. 311-319
-
Learning about sustainable mobility in primary schools from a playful perspective: A focus group approach
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 8
2018
2017
-
Mindfulness y rehabilitacion neurocognitiva
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 21-34
2014
-
Propuesta de programa de promoción de la salud en cuidadores informales de enfermos de Alzheimer y prevención del síndrome del cuidador: “evitando que el cuidador se convierta en paciente”
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 2, pp. 203-210
-
Ergonomia y discapacidad: ergowork una alianza estrategica para la innovación
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 2, pp. 211-220
2013
-
¿Varían las concepciones sobre ciencia y sobre el aprendizaje y la enseñanza de las ciencias de alumnos del Máster de Formación de Profesorado en el área de las Ciencias Experimentales durante esta formación?
Reflexiones, Análisis y Propuestas sobre la Formación del Profesorado de Educación Secundaria