FACULTAD DE EDUCACIÓN
Centro académico
Universidad de Almería
Almería, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Almería (15)
2024
-
Impact of Cyberbullying on Academic Performance and Psychosocial Well-Being of Italian Students
Children, Vol. 11, Núm. 8
2023
2022
2021
-
Estilo docente y competencia en educación superior: mediación del clima motivacional
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 24, Núm. 2, pp. 43-64
-
Healthy and balanced nutrition for children through physical education classes
Life, Vol. 11, Núm. 7
2020
-
2021: escenarios del turismo internacional en España a través de un panel de expertos
III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020
-
A prospective study of cranial deformity and delayed development in children
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 5
-
Infant cranial deformity: Cranial helmet therapy or physiotherapy?
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 7
-
Physical education classes as a precursor to the mediterranean diet and the practice of physical activity
Nutrients, Vol. 12, Núm. 1
-
The attitudinal style as a pedagogical model in physical education: Analysis of its effects on initial teacher training
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 8
2019
-
Barreras y motivaciones hacia la actividad físico-deportivo de los universitarios sedentarios
Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, Vol. 14, Núm. 2, pp. 150-154
-
Influence of teaching style on physical education adolescents’ motivation and health-related lifestyle
Nutrients, Vol. 11, Núm. 11
-
Validation of the satisfaction scale of basic psychological needs in physical education with the incorporation of the novelty in the spanish context
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 22
2017
-
Mindfulness y rehabilitacion neurocognitiva
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 21-34
2003
-
Paupers or riches: The perception of immigrants, tourists and ingroup members in a sample of Spanish children
Journal of Ethnic and Migration Studies, Vol. 29, Núm. 3, pp. 501-518