DIDACTICAS ESPECIFICAS
Departamento
Universidad Autónoma de Madrid
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Autónoma de Madrid (17)
2024
-
The Taguelft syncline (Moroccan Central High Atlas) an example of extension-related mini-basin evidenced by paleomagnetic data
Tectonophysics, Vol. 874
-
Using Paleomagnetic and Field Data for the Paleogeometric Reconstruction of the Northern Border of the Central High Atlas
Advances in Science, Technology and Innovation
2023
-
Adquisición de competencias clave para el aprendizaje permanente desde el aprendizaje-servicio
Adquisición de competencias clave para el aprendizaje permanente desde el aprendizaje-servicio
-
Applying magnetic techniques to determine the evolution of reactive diapirs: A case study of the Lusitanian basin
Tectonophysics, Vol. 868
-
Magnetic Properties of the Jurassic Sedimentary Rocks of the Central High Atlas Affected by a Regional Chemical Remagnetization
Springer Geology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 249-284
-
Paleomagnetism of the Central High Atlas. The Widespread Cretaceous Remagnetization and Structural Implications
Springer Geology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 285-346
-
Structure of the Central High Atlas (Morocco). Constraints from Potential Field Data and 3D Models
Springer Geology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 75-247
2022
-
Evaluación de experiencias intergeneracionales de Aprendizaje-Servicio
Evaluación de experiencias intergeneracionales de Aprendizaje-Servicio
-
Unraveling the real magnitude of illegal wildlife poisoning to halt cryptic biodiversity loss
Biological Conservation, Vol. 273
2021
-
Educación intergeneracional digitalizada en el marco de las metodologías activas. Acciones innovadoras de Aprendizaje-Servicio
Educación intergeneracional digitalizada en el marco de las metodologías activas. Acciones innovadoras de Aprendizaje-Servicio
-
Geometría y petrofísica como input para la modelización geofísica
Geotemas (Madrid), Núm. 18, pp. 549
-
Pervivencia e influencia de los mitos fundacionales del franquismo en los textos escolares de la enseñanza secundaria castellanoleonesa
Panta Rei: revista de ciencia y didáctica de la historia, Núm. 15, pp. 69-102
2020
-
Familias y Docentes: Garantes del Aprendizaje durante el Confinamiento
Revista internacional de educación para la justicia social (RIEJS), Vol. 9, Núm. 3
-
Foci and factors that contribute to physical educators’ construction of their professional body subjectivities: a qualitative study
Sport, Education and Society, Vol. 25, Núm. 3, pp. 292-304
2019
-
Pero… ¿A qué nos Referimos Realmente con la Evaluación Formativa y Compartida?: Confusiones Habituales y Reflexiones Prácticas
Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, Vol. 12, Núm. 1, pp. 13-27
-
Triassic stretching directions in Iberia and North Africa inferred from magnetic fabrics
Terra Nova, Vol. 31, Núm. 5, pp. 465-478