Artículos (20) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. A multidimensional analysis of the information sources construct and its relevance for destination image formation

    Tourism Management, Vol. 48, pp. 319-328

  2. A typology of firms regarding m-commerce adoption

    International Journal of Information System Modeling and Design, Vol. 6, Núm. 4, pp. 42-56

  3. Assessing the influence of social media on tourists’ motivations and image formation of a destination

    International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 7, Núm. 4, pp. 458-482

  4. Attitudes toward mobile advertising among users versus non-users of the mobile Internet

    Telematics and Informatics, Vol. 32, Núm. 2, pp. 355-366

  5. Brand and Price: Key Signals when Opening a Franchise Outlet

    Journal of Promotion Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 416-431

  6. Brands as substitutes for the need for touch in online shopping

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 27, pp. 121-125

  7. Determinants of clothing repurchase through mobile devices

    Esic market, Núm. 152, pp. 57-100

  8. El presente y el futuro de la banca por móvil según los usuarios españoles de banca

    Universia Business Review, Núm. 46, pp. 94-117

  9. Engagement research in social and environmental accounting

    Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, Vol. 6, Núm. 1, pp. 5-28

  10. Exploring the adjustment of international university students in relation to dietary practices

    British Food Journal, Vol. 117, Núm. 12, pp. 2947-2974

  11. Franchisee net income: A signal to choose a franchise in a period of crisis

    RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 55, Núm. 6, pp. 688-698

  12. Haciendo visible lo invisible: propuesta de un modelo de conxión entre indicadores de capital intelectual y la cuenta de resultados

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 111, pp. 73-75

  13. How affect relates to entrepreneurship: A systematic review of the literature and research agenda

    International Journal of Management Reviews, Vol. 17, Núm. 2, pp. 191-211

  14. La crisis financiera global: síntoma de una crisis de valores

    Revista de ciencias sociales, Vol. 21, Núm. 1, pp. 30-39

  15. New service innovation success: Analyzing the influence of performance indicator nature

    Computers in Human Behavior, Vol. 51, pp. 1024-1031

  16. The Dangers of Assessing the Financial Vulnerability of Nonprofits Using Traditional Measures: The Case of the Nongovernmental Development Organizations in the United Kingdom

    Nonprofit Management and Leadership, Vol. 25, Núm. 4, pp. 371-382

  17. The impact of age in the generation of satisfaction and WOM in mobile shopping

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 23, pp. 1-8

  18. Tipología de usuarios de redes sociales en México: ¿creadores o espectadores?

    Investigación y Ciencia: de la Universidad Autónoma de Aguascalientes, Núm. 65, pp. 59-65

  19. ¿Es relevante la reputación del Consejero Delegado?: un análisis de su influencia en los resultados empresariales para el contexto español

    Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 391, pp. 163-190

  20. ¿Qué factores propician la venta por teléfono móvil en las empresas españolas?

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 884, pp. 165-179