Programa de Doctorado
Economía de la Empresa (Interuniversitario)
Artículos (20) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
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A multidimensional analysis of the information sources construct and its relevance for destination image formation
Tourism Management, Vol. 48, pp. 319-328
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A typology of firms regarding m-commerce adoption
International Journal of Information System Modeling and Design, Vol. 6, Núm. 4, pp. 42-56
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Assessing the influence of social media on tourists’ motivations and image formation of a destination
International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 7, Núm. 4, pp. 458-482
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Attitudes toward mobile advertising among users versus non-users of the mobile Internet
Telematics and Informatics, Vol. 32, Núm. 2, pp. 355-366
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Brand and Price: Key Signals when Opening a Franchise Outlet
Journal of Promotion Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 416-431
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Brands as substitutes for the need for touch in online shopping
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 27, pp. 121-125
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Determinants of clothing repurchase through mobile devices
Esic market, Núm. 152, pp. 57-100
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El presente y el futuro de la banca por móvil según los usuarios españoles de banca
Universia Business Review, Núm. 46, pp. 94-117
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Engagement research in social and environmental accounting
Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, Vol. 6, Núm. 1, pp. 5-28
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Exploring the adjustment of international university students in relation to dietary practices
British Food Journal, Vol. 117, Núm. 12, pp. 2947-2974
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Franchisee net income: A signal to choose a franchise in a period of crisis
RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 55, Núm. 6, pp. 688-698
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Haciendo visible lo invisible: propuesta de un modelo de conxión entre indicadores de capital intelectual y la cuenta de resultados
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 111, pp. 73-75
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How affect relates to entrepreneurship: A systematic review of the literature and research agenda
International Journal of Management Reviews, Vol. 17, Núm. 2, pp. 191-211
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La crisis financiera global: síntoma de una crisis de valores
Revista de ciencias sociales, Vol. 21, Núm. 1, pp. 30-39
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New service innovation success: Analyzing the influence of performance indicator nature
Computers in Human Behavior, Vol. 51, pp. 1024-1031
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The Dangers of Assessing the Financial Vulnerability of Nonprofits Using Traditional Measures: The Case of the Nongovernmental Development Organizations in the United Kingdom
Nonprofit Management and Leadership, Vol. 25, Núm. 4, pp. 371-382
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The impact of age in the generation of satisfaction and WOM in mobile shopping
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 23, pp. 1-8
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Tipología de usuarios de redes sociales en México: ¿creadores o espectadores?
Investigación y Ciencia: de la Universidad Autónoma de Aguascalientes, Núm. 65, pp. 59-65
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¿Es relevante la reputación del Consejero Delegado?: un análisis de su influencia en los resultados empresariales para el contexto español
Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 391, pp. 163-190
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¿Qué factores propician la venta por teléfono móvil en las empresas españolas?
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 884, pp. 165-179