Publicacions (34) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2019

  1. Academic engagement in policy-making and social and environmental reporting

    Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, Vol. 11, Núm. 2, pp. 281-290

  2. Accounting and accountability in the Anthropocene

    Accounting, Auditing and Accountability Journal, Vol. 33, Núm. 1, pp. 152-177

  3. Archeological tourist destination image formation: Influence of information sources on the cognitive, affective and unique image

    Frontiers in Psychology, Vol. 10, Núm. OCT

  4. Be seamless and get a flowing shared experience

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  5. Board networks as a source of intellectual capital for companies: Empirical evidence from a panel of Spanish firms

    Management Decision, Vol. 57, Núm. 10, pp. 2653-2671

  6. Consumers’ behaviour in fast-food restaurants: a food value perspective from Spain

    British Food Journal, Vol. 121, Núm. 2, pp. 386-399

  7. Corporate social responsibility and sustainability committee inside the board

    European Journal of International Management, Vol. 13, Núm. 2, pp. 159-175

  8. Drivers and inhibitors of video game addiction

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  9. Effects of brand-related and market signals on franchisees’ entrepreneurial decisions: a multi-country panel data analysis

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 573-588

  10. El problema de la despoblación: un análisis estadístico del caso de Castilla y León y una posible solución extrapolable al resto de la España vacía

    La despoblación del mundo rural: algunas propuestas (prácticas y realistas) desde los ámbitos jurídico, económico y social para tratar de paliar o revertir tan denostado fenómeno (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 403-430

  11. Employees as users of accounting information: participation of shareholders, administrators and employees in company profits

    Journal or applied business and economics, Vol. 21, Núm. 4, pp. 178-182

  12. Estrategias de Marketing en la Universidad: midiendo la satisfacción del estudiante como KPI (Key Performance Indicators)

    I Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: Un reto para las Áreas de Conocimiento

  13. Factores que condicionan las relaciones B2B exitosas en ámbito del turismo grupal

    Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en un mundo omnicanal (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 229-249

  14. Hacia una mayor transparencia: el uso de las webs por las ONGD

    UCJC Business & Society Review, Vol. 16, Núm. 3, pp. 18-71

  15. How to manage corporate reputation? The effect of enterprise risk management systems and audit committees on corporate reputation

    European Management Journal, Vol. 37, Núm. 4, pp. 505-515

  16. Is integrated reporting transformative?: An exploratory study of non-financial reporting archetypes

    Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, Vol. 10, Núm. 3, pp. 617-644

  17. La búsqueda de la lealtad en un sitio arqueológico: ¿el tipo de lealtad hace una diferencia?

    XXXI Congreso Internacional de Marketing AEMARK, Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019

  18. Las provisiones legales de la banca: lo que la verdad esconde

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 126, pp. 23-25

  19. Los valores de los alimentos y su influencia en variables de resultados no financieros: una revisión teórica

    XXIX Jornadas Hispano-Lusas Gestión Científica: emprendimiento, estrategia y conocimiento

  20. Overinvestment, leverage and financial system liquidity: a challenging approach

    Business Research Quarterly, Vol. 22, Núm. 2, pp. 96-104