Programa de doctorado
Economía de la Empresa (Interuniversitario)
Publikationen (34) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2019
-
Academic engagement in policy-making and social and environmental reporting
Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, Vol. 11, Núm. 2, pp. 281-290
-
Accounting and accountability in the Anthropocene
Accounting, Auditing and Accountability Journal, Vol. 33, Núm. 1, pp. 152-177
-
Archeological tourist destination image formation: Influence of information sources on the cognitive, affective and unique image
Frontiers in Psychology, Vol. 10, Núm. OCT
-
Be seamless and get a flowing shared experience
AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)
-
Board networks as a source of intellectual capital for companies: Empirical evidence from a panel of Spanish firms
Management Decision, Vol. 57, Núm. 10, pp. 2653-2671
-
Consumers’ behaviour in fast-food restaurants: a food value perspective from Spain
British Food Journal, Vol. 121, Núm. 2, pp. 386-399
-
Corporate social responsibility and sustainability committee inside the board
European Journal of International Management, Vol. 13, Núm. 2, pp. 159-175
-
Drivers and inhibitors of video game addiction
AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)
-
Effects of brand-related and market signals on franchisees’ entrepreneurial decisions: a multi-country panel data analysis
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 15, Núm. 2, pp. 573-588
-
El problema de la despoblación: un análisis estadístico del caso de Castilla y León y una posible solución extrapolable al resto de la España vacía
La despoblación del mundo rural: algunas propuestas (prácticas y realistas) desde los ámbitos jurídico, económico y social para tratar de paliar o revertir tan denostado fenómeno (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 403-430
-
Employees as users of accounting information: participation of shareholders, administrators and employees in company profits
Journal or applied business and economics, Vol. 21, Núm. 4, pp. 178-182
-
Estrategias de Marketing en la Universidad: midiendo la satisfacción del estudiante como KPI (Key Performance Indicators)
I Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: Un reto para las Áreas de Conocimiento
-
Factores que condicionan las relaciones B2B exitosas en ámbito del turismo grupal
Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en un mundo omnicanal (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 229-249
-
Hacia una mayor transparencia: el uso de las webs por las ONGD
UCJC Business & Society Review, Vol. 16, Núm. 3, pp. 18-71
-
How to manage corporate reputation? The effect of enterprise risk management systems and audit committees on corporate reputation
European Management Journal, Vol. 37, Núm. 4, pp. 505-515
-
Is integrated reporting transformative?: An exploratory study of non-financial reporting archetypes
Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, Vol. 10, Núm. 3, pp. 617-644
-
La búsqueda de la lealtad en un sitio arqueológico: ¿el tipo de lealtad hace una diferencia?
XXXI Congreso Internacional de Marketing AEMARK, Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019
-
Las provisiones legales de la banca: lo que la verdad esconde
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 126, pp. 23-25
-
Los valores de los alimentos y su influencia en variables de resultados no financieros: una revisión teórica
XXIX Jornadas Hispano-Lusas Gestión Científica: emprendimiento, estrategia y conocimiento
-
Overinvestment, leverage and financial system liquidity: a challenging approach
Business Research Quarterly, Vol. 22, Núm. 2, pp. 96-104