High Education and University Teaching and Learning Processes: Soft Skills

  1. Ragusa, A.
  2. Caggiano, V.
  3. Trigueros Ramos, R.
  4. González-Bernal, J.J.
  5. Gentil-Gutiérrez, A.
  6. Bastos, S.A.M.C.
  7. González-Santos, J.
  8. Santamaría-Peláez, M.
CRediT (contribució dels investigadors):
Ragusa, A.: Conceptualització, Metodologia, Programari, Validació, Anàlisi formal, Recerca, Recursos, Cura de dades, Redacció (esborrany original), Redacció (revisió i edició), Visualització, Administració del projecte. Caggiano, V.: Conceptualització, Metodologia, Programari, Validació, Anàlisi formal, Recerca, Redacció (revisió i edició), Visualització, Supervisió, Administració del projecte. Trigueros Ramos, R.: Conceptualització, Metodologia, Programari, Validació, Anàlisi formal, Recursos, Redacció (revisió i edició), Visualització, Supervisió, Administració del projecte. González-Bernal, J.J.: Conceptualització, Metodologia, Programari, Validació, Anàlisi formal, Redacció (revisió i edició), Visualització, Supervisió, Administració del projecte. Gentil-Gutiérrez, A.: Cura de dades, Redacció (esborrany original), Redacció (revisió i edició), Visualització. Bastos, S.A.M.C.: Cura de dades, Redacció (esborrany original), Redacció (revisió i edició), Visualització. González-Santos, J.: Redacció (esborrany original), Redacció (revisió i edició), Visualització. Santamaría-Peláez, M.: Cura de dades, Redacció (esborrany original), Redacció (revisió i edició), Visualització.
Revista:
International journal of environmental research and public health

ISSN: 1660-4601

Any de publicació: 2022

Volum: 19

Número: 17

Tipus: Article

DOI: 10.3390/IJERPH191710699 GOOGLE SCHOLAR lock_openAccés obert editor HANDLE: https://hdl.handle.net/10259/7585
Repositorio Institucional de la Universidad de Burgos (RIUBU): lock_openAccés obert Handle

Objectius de Desenvolupament Sostenible