PAULA
ANTON MARAÑA
Personal Investigador en Formación
JULIO CESAR
PUCHE REGALIZA
Profesor Titular de Universidad
Publicaciones en las que colabora con JULIO CESAR PUCHE REGALIZA (13)
2024
-
A novel multiperspective and multistakeholder approach to event impact measurement: synthesizing the triple bottom line
Event Management, Vol. 28, Núm. 6, pp. 819-841
-
Determining factors for tourist satisfaction in inland destinations: Impact on the depopulation problem
Investigaciones Turísticas, Núm. 27, pp. 77-104
-
Planificación de horarios para personal sanitario con estrategias eficientes
IX Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos [Recurso electrónico]
-
Time management and absenteeism: studying the students through machine learning
International Conference on Higher Education Advances
2023
-
Classification model for tourist loyalty towards inland destinations: a use case of a province in the north of Spain
Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 44, pp. 137-162
-
Empoderamiento de las Mujeres en el Sector Sanitario usando Metaheurísticos
XXXVI Congreso Internacional Economía Aplicada (ASEPELT 2023)
-
Examining the relationship between online distribution channels and tourist satisfaction and loyalty
Tourism & Management Studies, Vol. 19, Núm. 4, pp. 7-20
-
Puntos diana como localizaciones para la realización de encuestas: Índice de Potencialidad Turística de la provincia de Burgos
Revista de métodos cuantitativos para la economía y la empresa, Vol. 36
-
Relationship between time management and class attendance in university students: clustering techniques for detection of profiles
International Conference on Higher Education Advances
-
Satisfacción de preferencias en un problema real de rotación de enfermeros/as usando metaheurísticos
XXXI Jornadas de ASEPUMA y el XIX Encuentro Internacional
2021
-
A comparative study for understanding the impact and evolution of the tourism role in Burgos province
Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 36, pp. 221-231
-
Un modelo de regresión logística para analizar la influencia del canal de distribución online en la satisfacción y lealtad turística
XXXIV Congreso Internacional Economía Aplicada (ASEPELT2021)
2020
-
Quality in organizations: its capacity for transformation to create sustainable value
Economics and Business Letters, Vol. 9, Núm. 4, pp. 306-316