JANA PRODANOVA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)

2020

  1. Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment

    Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 30, Núm. 3, pp. 187-208

  2. Between love and boycott: a story of dual origin brands

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 24, Núm. 3, pp. 377-402

  3. The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention

    Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1659-1672

2018

  1. Are you technologically prepared for mobile shopping?

    The service industries journal, pp. 1-23

2016

  1. Effects of customers' perception of M-Banking barriers on wom

    XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016, León, 7 al 9 de septiembre de 2016

2015

  1. El presente y el futuro de la banca por móvil según los usuarios españoles de banca

    Universia Business Review, Núm. 46, pp. 94-117

  2. El usuario de la banca por móvil y su comportamiento multicanal

    II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015

  3. The impact of age in the generation of satisfaction and WOM in mobile shopping

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 23, pp. 1-8

2014

  1. Revisión de la literatura del S-O-R y su posible aplicación en el comercio móvil

    I Jornada de Doctorandos de la Universidad de Burgos