Publicaciones (56) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. CLIL (Content and Language Integrated Learning) Methodological Approach in the Bilingual Classroom: A Systematic Review

    International Journal of Instruction, Vol. 16, Núm. 3, pp. 915-934

  2. Chemical and Laser Cleaning of Corrosion Encrustations on Historical Stained Glass: A Comparative Study

    Heritage, Vol. 6, Núm. 2, pp. 1942-1957

  3. Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 9, pp. 195-212

  4. Conceptions and Attitudes of Pre-School and Primary School Teachers towards STEAM Education in Spain

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 4

  5. Crossfit en secundaria desde un enfoque de autorregulación con carácter plurilingüe

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 79, pp. 1002-1003

  6. Design, content validity, and inter-observer reliability of the ‘Digitization of Cultural Heritage, Identities, and Education’ (DICHIE) instrument

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  7. Didáctica de las Ciencias Sociales: finalidades, retos y perspectivas de investigación en el contexto español

    Temas de Educación, Vol. 25, Núm. 1

  8. Digital literary readings for the promotion of gender and affective-sexual diversity: Predictors of its didactic recommendation in secondary education

    Contemporary Educational Technology, Vol. 15, Núm. 4, pp. ep462

  9. Edutainment, Gamification and Nutritional Education: An Analysis of Its Relationship With The Perception of Organizational Culture in Primary Education

    SAGE Open, Vol. 13, Núm. 1

  10. Effects of a teacher training programme on historical awareness skills, controversial issues and gender in secondary education

    Environment and Social Psychology, Vol. 8, Núm. 3

  11. Effects of physical active breaks on vigilance performance in schoolchildren of 10–11 years

    Human Movement, Vol. 24, Núm. 3, pp. 121-130

  12. Effects of the Implementation of Tutored Learning Projects and Formative and Shared Assessment Systems in Pre-Service Teacher Education

    Journal of Higher Education Theory and Practice, Vol. 23, Núm. 2

  13. El calentamiento general. Estrategias de autorregulación para el fomento de la autonomía

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 81, pp. 73-74

  14. El evangelio según Adam Warlock: materiales didácticos para la enseñanza del mundo clásico, el mundo bíblico y las ciencias sociales

    Thamyris, nova series: Revista de Didáctica de Cultura Clásica, Griego y Latín, Núm. 14, pp. 91-114

  15. El videodiario de evidencias de aprendizaje

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 80, pp. 1002-1003

  16. Enfrentando las barreras para la práctica de actividad física en la población adolescente con bajos recursos económicos: El ejemplo del programa ipafd

    EmásF: revista digital de educación física, Núm. 80, pp. 30-42

  17. Escala de valoración diferenciada para la evaluación del diseño de un calentamiento general

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 81, pp. 75-75

  18. Everything is more difficult when you are different: analysis of the experiences of homosexual students in Physical Education

    Sport, Education and Society, Vol. 28, Núm. 9, pp. 1068-1081

  19. Extracurricular Program for Girls to Improve Competencies and Self-Concept in Science and Technology

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 1

  20. Finding the place of content and language integrated learning in physical education within the models-based practice framework

    European Physical Education Review, pp. 1356336X2311724