Programa de Doctorado
Economía de la Empresa (Interuniversitario)
Artículos (17) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
Control de gestión y creación de valor a través de los sistemas de medición del rendimento
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 113, pp. 13-15
-
Disentangling the Financial Vulnerability of Nonprofits
Voluntas, Vol. 27, Núm. 6, pp. 2539-2560
-
El éxito del Comercio Móvil B2C: factores de adopción y propuestas de valor de las empresas
Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 26, pp. 61-78
-
Franchise fairs: A relevant signal in franchise choice in social activity
Contemporary Economics, Vol. 10, Núm. 3Special Issue, pp. 275-282
-
Franchising in Europe: Exploring the Case of Spain with Self-organizing Time Maps
Psychology and Marketing, Vol. 33, Núm. 7, pp. 559-572
-
Gestión del capital intelectual en empresas españolas y mexicanas: estudio comparativo
Revista iberoamericana de contabilidad de gestión, Vol. 14, Núm. 27, pp. 127-137
-
How agency conflict between family managers and family owners affects performance in wholly family-owned firms: A generational perspective
Journal of Family Business Strategy, Vol. 7, Núm. 3, pp. 167-177
-
La confianza y la satisfacción: claves para la lealtad del cliente en el comercio móvil
Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 29, Núm. 4, pp. 486-510
-
La evaluación del alumnado universitario en el Espacio Europeo de Educación Superior
Aula abierta, Vol. 44, Núm. 1, pp. 7-14
-
La regulación de la información no financiera en España a través de la Ley de Economía Sostenible y la Directiva 2014/95/UE
Revista contable, Núm. 49, pp. 102-107
-
Reporting Models do not Translate Well: Failing to Regulate CSR Reporting in Spain
Social and Environmental Accountability Journal, Vol. 36, Núm. 1, pp. 56-75
-
The central role of the reputation of country-of-origin firms in developing markets
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 31, Núm. 3, pp. 349-364
-
The complex link of city reputation and city performance. Results for fsQCA analysis
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 8, pp. 2830-2839
-
The firms benefits of mobile CRM from the relationship marketing approach and the TOE model
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 20, Núm. 1, pp. 18-29
-
The role of friendship in the formation and development of entrepreneurial teams and ventures
Journal of Small Business and Enterprise Development, Vol. 23, Núm. 2, pp. 528-561
-
Use of accounting in company collective agreements
European accounting management review, Vol. 2, Núm. 2, pp. 1-19
-
What makes services customers say “buy it with a mobile phone”?
Journal of Services Marketing, Vol. 30, Núm. 6, pp. 601-614