Artículos (17) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. Control de gestión y creación de valor a través de los sistemas de medición del rendimento

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 113, pp. 13-15

  2. Disentangling the Financial Vulnerability of Nonprofits

    Voluntas, Vol. 27, Núm. 6, pp. 2539-2560

  3. El éxito del Comercio Móvil B2C: factores de adopción y propuestas de valor de las empresas

    Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 26, pp. 61-78

  4. Franchise fairs: A relevant signal in franchise choice in social activity

    Contemporary Economics, Vol. 10, Núm. 3Special Issue, pp. 275-282

  5. Franchising in Europe: Exploring the Case of Spain with Self-organizing Time Maps

    Psychology and Marketing, Vol. 33, Núm. 7, pp. 559-572

  6. Gestión del capital intelectual en empresas españolas y mexicanas: estudio comparativo

    Revista iberoamericana de contabilidad de gestión, Vol. 14, Núm. 27, pp. 127-137

  7. How agency conflict between family managers and family owners affects performance in wholly family-owned firms: A generational perspective

    Journal of Family Business Strategy, Vol. 7, Núm. 3, pp. 167-177

  8. La confianza y la satisfacción: claves para la lealtad del cliente en el comercio móvil

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 29, Núm. 4, pp. 486-510

  9. La evaluación del alumnado universitario en el Espacio Europeo de Educación Superior

    Aula abierta, Vol. 44, Núm. 1, pp. 7-14

  10. La regulación de la información no financiera en España a través de la Ley de Economía Sostenible y la Directiva 2014/95/UE

    Revista contable, Núm. 49, pp. 102-107

  11. Reporting Models do not Translate Well: Failing to Regulate CSR Reporting in Spain

    Social and Environmental Accountability Journal, Vol. 36, Núm. 1, pp. 56-75

  12. The central role of the reputation of country-of-origin firms in developing markets

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 31, Núm. 3, pp. 349-364

  13. The complex link of city reputation and city performance. Results for fsQCA analysis

    Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 8, pp. 2830-2839

  14. The firms benefits of mobile CRM from the relationship marketing approach and the TOE model

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 20, Núm. 1, pp. 18-29

  15. The role of friendship in the formation and development of entrepreneurial teams and ventures

    Journal of Small Business and Enterprise Development, Vol. 23, Núm. 2, pp. 528-561

  16. Use of accounting in company collective agreements

    European accounting management review, Vol. 2, Núm. 2, pp. 1-19

  17. What makes services customers say “buy it with a mobile phone”?

    Journal of Services Marketing, Vol. 30, Núm. 6, pp. 601-614