Publikationen (29) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. A Proposal for Neurography Referral in Patients with Carpal Tunnel Syndrome Based on Clinical Symptoms and Demographic Variables of 797 Patients

    Diagnostics, Vol. 14, Núm. 3

  2. Analizando el potencial pedagógico de la Educación Física

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 553

  3. Diseño y usabilidad de IndagApp: una app para la enseñanza de las ciencias por indagación

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 2

  4. Early Intervention, Regular Education, and Family: Reciprocal Influences on Communication and Language Disorders

    Children, Vol. 11, Núm. 1

  5. Efficacy of a Rehabilitation Program Using Mirror Therapy and Cognitive Therapeutic Exercise on Upper Limb Functionality in Patients with Acute Stroke

    Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 5

  6. El alumnado como agente evaluador en el proceso de evaluación

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 553

  7. Evolution of Anxiety, Emotional Intelligence, and Effective Personality after COVID-19 among Spanish University Students

    Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 3, pp. 173

  8. Factores sociodemográficos condicionantes en los niveles de actividad física en el alumnado de Educación Primaria

    riccafd: Revista Iberoamericana de Ciencias de la Actividad Física y el Deporte, Vol. 13, Núm. 1, pp. 68-85

  9. Factors associated with recovery during schizophrenia and related disorders: A review of meta-analysis

    Schizophrenia Research, Vol. 267, pp. 201-212

  10. Follow-up study of children and adolescents during the stay-at-home directive decreed during the COVID-19 pandemic: how the way lockdown is interpreted affects mental health

    Current Psychology, Vol. 43, Núm. 20, pp. 18723-18735

  11. Functional Outcomes in Upper Limb Replantation—A Systematic Review

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 13, Núm. 5

  12. ICT training in Spanish non-formal education: a revolution in the making

    European Journal of Social Work, Vol. 27, Núm. 1, pp. 177-191

  13. Impact of a culturally adapted digital literacy intervention on older people and its relationship with health literacy, quality of life, and well-being

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  14. La competencia digital docente entre los futuros docentes de la Universidad de Burgos

    RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 75-93

  15. La educación culturalmente receptiva: análisis educativo del tercer espacio

    Teoría de la educación, Vol. 36, Núm. 1, pp. 73-93

  16. Las TIC en la educación social: trabajando bajo presión

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 87, pp. 167-187

  17. Responsibility as a predictor of climate and school violence through autonomous motivation in Physical Education classes: differences based on sex and educational stage

    Revista de psicodidáctica, Vol. 29, Núm. 1, pp. 28-38

  18. Retrospective Study of Lung Cancer: Evolution in 16 Years in the Burgos Region

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 13, Núm. 6

  19. Semiologic process in the performance of a dance performance: A critical review

    Arte, individuo y sociedad, Vol. 36, Núm. 1, pp. 199-210

  20. Spanish validation of the Gamblers’ Belief Questionnaire (GBQ)

    Adicciones: Revista de socidrogalcohol, Vol. 36, Núm. 1, pp. 69-80