PhD program
Educación (UBU)
Publications (29) Publications in which a researcher has participated
2024
-
A Proposal for Neurography Referral in Patients with Carpal Tunnel Syndrome Based on Clinical Symptoms and Demographic Variables of 797 Patients
Diagnostics, Vol. 14, Núm. 3
-
Analizando el potencial pedagógico de la Educación Física
Cuadernos de pedagogía, Núm. 553
-
Diseño y usabilidad de IndagApp: una app para la enseñanza de las ciencias por indagación
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 2
-
Early Intervention, Regular Education, and Family: Reciprocal Influences on Communication and Language Disorders
Children, Vol. 11, Núm. 1
-
Efficacy of a Rehabilitation Program Using Mirror Therapy and Cognitive Therapeutic Exercise on Upper Limb Functionality in Patients with Acute Stroke
Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 5
-
El alumnado como agente evaluador en el proceso de evaluación
Cuadernos de pedagogía, Núm. 553
-
Evolution of Anxiety, Emotional Intelligence, and Effective Personality after COVID-19 among Spanish University Students
Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 3, pp. 173
-
Factores sociodemográficos condicionantes en los niveles de actividad física en el alumnado de Educación Primaria
riccafd: Revista Iberoamericana de Ciencias de la Actividad Física y el Deporte, Vol. 13, Núm. 1, pp. 68-85
-
Factors associated with recovery during schizophrenia and related disorders: A review of meta-analysis
Schizophrenia Research, Vol. 267, pp. 201-212
-
Follow-up study of children and adolescents during the stay-at-home directive decreed during the COVID-19 pandemic: how the way lockdown is interpreted affects mental health
Current Psychology, Vol. 43, Núm. 20, pp. 18723-18735
-
Functional Outcomes in Upper Limb Replantation—A Systematic Review
Journal of Clinical Medicine, Vol. 13, Núm. 5
-
ICT training in Spanish non-formal education: a revolution in the making
European Journal of Social Work, Vol. 27, Núm. 1, pp. 177-191
-
Impact of a culturally adapted digital literacy intervention on older people and its relationship with health literacy, quality of life, and well-being
Frontiers in Psychology, Vol. 15
-
La competencia digital docente entre los futuros docentes de la Universidad de Burgos
RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 75-93
-
La educación culturalmente receptiva: análisis educativo del tercer espacio
Teoría de la educación, Vol. 36, Núm. 1, pp. 73-93
-
Las TIC en la educación social: trabajando bajo presión
Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 87, pp. 167-187
-
Responsibility as a predictor of climate and school violence through autonomous motivation in Physical Education classes: differences based on sex and educational stage
Revista de psicodidáctica, Vol. 29, Núm. 1, pp. 28-38
-
Retrospective Study of Lung Cancer: Evolution in 16 Years in the Burgos Region
Journal of Clinical Medicine, Vol. 13, Núm. 6
-
Semiologic process in the performance of a dance performance: A critical review
Arte, individuo y sociedad, Vol. 36, Núm. 1, pp. 199-210
-
Spanish validation of the Gamblers’ Belief Questionnaire (GBQ)
Adicciones: Revista de socidrogalcohol, Vol. 36, Núm. 1, pp. 69-80