Publicacións (33) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. A Proposal for Neurography Referral in Patients with Carpal Tunnel Syndrome Based on Clinical Symptoms and Demographic Variables of 797 Patients

    Diagnostics, Vol. 14, Núm. 3

  2. APP Relieve

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 84, pp. 1002-1002

  3. Academic entrepreneurship assessment model in Iranian sport science faculties

    Sport TK: revista euroamericana de ciencias del deporte, Núm. 13

  4. Analizando el potencial pedagógico de la Educación Física

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 553

  5. Diseño y usabilidad de IndagApp: una app para la enseñanza de las ciencias por indagación

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 2

  6. Early Intervention, Regular Education, and Family: Reciprocal Influences on Communication and Language Disorders

    Children, Vol. 11, Núm. 1

  7. Efficacy of a Rehabilitation Program Using Mirror Therapy and Cognitive Therapeutic Exercise on Upper Limb Functionality in Patients with Acute Stroke

    Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 5

  8. El alumnado como agente evaluador en el proceso de evaluación

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 553

  9. Evolution of Anxiety, Emotional Intelligence, and Effective Personality after COVID-19 among Spanish University Students

    Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 3, pp. 173

  10. Factores sociodemográficos condicionantes en los niveles de actividad física en el alumnado de Educación Primaria

    riccafd: Revista Iberoamericana de Ciencias de la Actividad Física y el Deporte, Vol. 13, Núm. 1, pp. 68-85

  11. Factors associated with recovery during schizophrenia and related disorders: A review of meta-analysis

    Schizophrenia Research, Vol. 267, pp. 201-212

  12. Follow-up study of children and adolescents during the stay-at-home directive decreed during the COVID-19 pandemic: how the way lockdown is interpreted affects mental health

    Current Psychology, Vol. 43, Núm. 20, pp. 18723-18735

  13. Functional Outcomes in Upper Limb Replantation—A Systematic Review

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 13, Núm. 5

  14. ICT training in Spanish non-formal education: a revolution in the making

    European Journal of Social Work, Vol. 27, Núm. 1, pp. 177-191

  15. Impact of a culturally adapted digital literacy intervention on older people and its relationship with health literacy, quality of life, and well-being

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  16. La competencia digital docente entre los futuros docentes de la Universidad de Burgos

    RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 75-93

  17. La educación culturalmente receptiva: análisis educativo del tercer espacio

    Teoría de la educación, Vol. 36, Núm. 1, pp. 73-93

  18. La educación física como eje de un centro educativo. El proyecto deportivo de centro del IES Prado de Santo Domingo (Alcorcón)

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 84, pp. 1001-1001

  19. Las TIC en la educación social: trabajando bajo presión

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 87, pp. 167-187

  20. Occupational Therapy Task Observation Scale (OTTOS) and Comprehensive Occupational Therapy Evaluation Scale (COTES): Italian translation, adaptation, and validation

    Clinica Terapeutica, Vol. 175, Núm. 2, pp. 118-124