Paula
Rodríguez Torrico
Profesora Ayudante Doctora


Universidad de Valladolid
Valladolid, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad de Valladolid (10)
2023
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Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
2020
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The role of omnichannel tendency in digital information processing
Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367
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Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
2019
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What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102
2018
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Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor: una aplicación al sector de la moda
Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141
2017
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Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior
Computers in Human Behavior, Vol. 68, pp. 465-471
2016
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Emoción o cognición: ¿qué surge antes en la compra online?
III Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos, 15 y 16 de diciembre de 2016
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Comportamiento omnicanal vía PC versus móvil: influencia de los rasgos del individuo
XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016, León, 7 al 9 de septiembre de 2016
2015
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Marcos teóricos de aplicación para la compra electrónica de moda
II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015
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Determinants of clothing repurchase through mobile devices
Esic market, Núm. 152, pp. 57-100