NADIA HUITZILIN
JIMENEZ TORRES
Profesor Titular de Universidad
JANA
PRODANOVA
Investigadora en el periodo 2013-2021
Publicaciones en las que colabora con JANA PRODANOVA (9)
2020
-
Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment
Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 30, Núm. 3, pp. 187-208
-
Between love and boycott: a story of dual origin brands
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 24, Núm. 3, pp. 377-402
-
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1659-1672
2018
-
Are you technologically prepared for mobile shopping?
The service industries journal, pp. 1-23
2016
-
Effects of customers' perception of M-Banking barriers on wom
XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016, León, 7 al 9 de septiembre de 2016
2015
-
El presente y el futuro de la banca por móvil según los usuarios españoles de banca
Universia Business Review, Núm. 46, pp. 94-117
-
El usuario de la banca por móvil y su comportamiento multicanal
II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015
-
The impact of age in the generation of satisfaction and WOM in mobile shopping
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 23, pp. 1-8
2014
-
Revisión de la literatura del S-O-R y su posible aplicación en el comercio móvil
I Jornada de Doctorandos de la Universidad de Burgos