Publicaciones en las que colabora con JANA PRODANOVA (9)

2020

  1. Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment

    Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 30, Núm. 3, pp. 187-208

  2. Between love and boycott: a story of dual origin brands

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 24, Núm. 3, pp. 377-402

  3. The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention

    Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1659-1672

2018

  1. Are you technologically prepared for mobile shopping?

    The service industries journal, pp. 1-23

2016

  1. Effects of customers' perception of M-Banking barriers on wom

    XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016, León, 7 al 9 de septiembre de 2016

2015

  1. El presente y el futuro de la banca por móvil según los usuarios españoles de banca

    Universia Business Review, Núm. 46, pp. 94-117

  2. El usuario de la banca por móvil y su comportamiento multicanal

    II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015

  3. The impact of age in the generation of satisfaction and WOM in mobile shopping

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 23, pp. 1-8

2014

  1. Revisión de la literatura del S-O-R y su posible aplicación en el comercio móvil

    I Jornada de Doctorandos de la Universidad de Burgos