Las matrices de valoración como recurso didáctico y de evaluación entre pares en un proceso colaborativo de enseñanza-aprendizaje desde la perspectiva del alumno
- M.D. Busto 1
- S. Ramos-Gómez 1
- N. Ortega 1
- M.C. Pilar-Izquierdo 1
- D. Palacios 1
- S. Albillos 1
- M. Pérez-Mateos 1
-
1
Universidad de Burgos
info
- María Teresa Ramiro Sánchez (coord.)
- Tamara Ramiro Sánchez (coord.)
Argitaletxea: Asociación Española de Psicología Conductual
ISBN: 978-84-697-1002-9
Argitalpen urtea: 2014
Mota: Liburuko kapitulua
Atariko dokumentuak egunero eguneratzen dira. Data horrek atariaren egiturari buruzko informazioa eguneratzeari egiten dio erreferentzia (pertsonak, ikerketa-taldeak, antolaketa-unitateak, proiektuak...).