Las matrices de valoración como recurso didáctico y de evaluación entre pares en un proceso colaborativo de enseñanza-aprendizaje desde la perspectiva del alumno
- Mª Dolores Busto 1
- Sonia Ramos-Gómez 1
- Natividad Ortega 1
- Mª Concepción Pilar-Izquierdo 1
- David Palacios 1
- Silvia Albillos 1
- Manuel Pérez-Mateos 1
-
1
Universidad de Burgos
info
- Mª Teresa Ramiro (coord.)
- Tamara Ramiro-Sanchez (coord.)
Editorial: Asociación Española de Psicología Conductual AEPC
ISBN: 978-84-697-1002-9
Any de publicació: 2015
Pàgines: 433-433
Congrés: FECIES. Foro sobre la Evaluación de la Calidad de la Educación Superior y de la Investigación (11. 2014. Bilbao)
Tipus: Aportació congrés
Els documents de l'Observatori s'actualitzen diàriament. Aquesta data fa referència a l'actualització de la informació relacionada amb l'estructura de l'Observatori (persones, grups d'investigació, unitats organitzatives, projectes, etc.).