Publications by the researcher in collaboration with Rebeca San José Cabezudo (19)

2020

  1. The role of omnichannel tendency in digital information processing

    Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367

  2. Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction

    Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761

2019

  1. What kind of video gamer are you?

    Journal of Consumer Marketing, Vol. 36, Núm. 1, pp. 218-227

  2. What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?

    Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102

2018

  1. Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor. Una aplicación al sector de la moda

    Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141

2016

  1. Emoción o cognición: ¿qué surge antes en la compra online?

    III Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos, 15 y 16 de diciembre de 2016

2015

  1. Marcos teóricos de aplicación para la compra electrónica de moda

    II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015

  2. Determinants of clothing repurchase through mobile devices

    Esic market, Núm. 152, pp. 57-100

2012

  1. Múltiples formas para segmentar el mercado de compradores online y móvil

    Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 22, pp. 99-128

2011

  1. Dual effect of perceived risk on cross-national e-commerce

    Internet Research, Vol. 21, Núm. 1, pp. 46-66

  2. Does involvement matter in online shopping satisfaction and trust?

    Psychology and Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 145-167

2010

  1. Product and channel-related risk and involvement in online contexts

    Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 9, Núm. 3, pp. 263-273

2008

  1. The moderating role of involvement in the creation of online trust and satisfaction

    Proceedings - International Workshop on Database and Expert Systems Applications, DEXA

  2. Nuevos retos de innovación docente: uso de foros y aprendizaje colaborativo

    Innovación docente: docencia y TICs

2007

  1. Desarrollo de una plataforma web interuniversitaria para la comunicación entre alumnos, profesores y empresas

    Experiencias de innovación docente en la Universidad de Valladolid (Universidad de Valladolid), pp. 155-168