Sonia
San Martín Gutiérrez
Catedrática de Universidad

Rebeca
San José Cabezudo
Publications by the researcher in collaboration with Rebeca San José Cabezudo (21)
2023
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Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
2021
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The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment
Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84
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"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
2020
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The role of omnichannel tendency in digital information processing
Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367
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The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 15, Núm. 2, pp. 59-75
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Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
2019
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What kind of video gamer are you?
Journal of Consumer Marketing, Vol. 36, Núm. 1, pp. 218-227
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What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102
2018
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Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor: una aplicación al sector de la moda
Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141
2017
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Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior
Computers in Human Behavior, Vol. 68, pp. 465-471
2016
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Emoción o cognición: ¿qué surge antes en la compra online?
III Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos, 15 y 16 de diciembre de 2016
2015
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Marcos teóricos de aplicación para la compra electrónica de moda
II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015
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Determinants of clothing repurchase through mobile devices
Esic market, Núm. 152, pp. 57-100
2012
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Múltiples formas para segmentar el mercado de compradores online y móvil
Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 22, pp. 99-128
2011
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Dual effect of perceived risk on cross-national e-commerce
Internet Research, Vol. 21, Núm. 1, pp. 46-66
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Does involvement matter in online shopping satisfaction and trust?
Psychology and Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 145-167
2010
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Product and channel-related risk and involvement in online contexts
Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 9, Núm. 3, pp. 263-273
2009
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Los canales de distribución electrónicos
Distribución comercial (Madrid: Delta Publicaciones, 2009), pp. 662-708
2008
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The moderating role of involvement in the creation of online trust and satisfaction
Proceedings - International Workshop on Database and Expert Systems Applications, DEXA
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Nuevos retos de innovación docente: uso de foros y aprendizaje colaborativo
Innovación docente: docencia y TICs