PAULA
RODRIGUEZ TORRICO
PROFESORA/PROFESOR PERMANENTE LABORAL
Publicaciones (34) Publicaciones de PAULA RODRIGUEZ TORRICO
2024
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Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement
Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90
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Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers
Young Consumers, Vol. 25, Núm. 6, pp. 665-686
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La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda
The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229
2023
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La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 25, pp. 53-74
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Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
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Smartphones, the new addiction: Causes and Consequences for Elementary and High School Students According to Teachers and Experts
Computers in the Schools, Vol. 40, Núm. 2, pp. 194-212
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Voces expertas, alumnado, familias y docentes perfilando la adicción al smartphone entre estudiantes
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 26, pp. 137-158
2022
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¿Conectamos? El marketing relacional en la era del mix de canales
DOCFRADIS, Vol. 4
2021
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"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
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En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!
AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)
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La adicción al smartphone: el nuevo reto de la educación superior
Transformación universitaria: retos y oportunidades (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 393-400
2020
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Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
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La adicción al smartphone en la adolescencia a examen: causas y consecuencias
Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020
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Revisión del comportamiento del consumidor en el uso de múltiples canales
DOCFRADIS, Vol. 02, pp. 1-33
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Risk and protective factors of smartphone addiction and impulse downloads
Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo
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The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
Education and Information Technologies, Vol. 25, Núm. 4, pp. 3205-3225
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The future of omnichannel retailing: Will apparel shopping habits be permanently impacted by COVID-19? A cross cultural proposal.
Congresso Latino Americano de Varejo e Consumo (CLAV)
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The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1659-1672
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The role of omnichannel tendency in digital information processing
Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367