Publicaciones (34) Publicaciones de PAULA RODRIGUEZ TORRICO

2024

  1. Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90

  2. Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers

    Young Consumers, Vol. 25, Núm. 6, pp. 665-686

  3. La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras

    AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)

  4. Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda

    The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229

2021

  1. "Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores

    Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38

  2. En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!

    AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)

  3. La adicción al smartphone: el nuevo reto de la educación superior

    Transformación universitaria: retos y oportunidades (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 393-400

2020

  1. Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction

    Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761

  2. La adicción al smartphone en la adolescencia a examen: causas y consecuencias

    Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020

  3. Revisión del comportamiento del consumidor en el uso de múltiples canales

    DOCFRADIS, Vol. 02, pp. 1-33

  4. Risk and protective factors of smartphone addiction and impulse downloads

    Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo

  5. The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education

    Education and Information Technologies, Vol. 25, Núm. 4, pp. 3205-3225

  6. The future of omnichannel retailing: Will apparel shopping habits be permanently impacted by COVID-19? A cross cultural proposal.

    Congresso Latino Americano de Varejo e Consumo (CLAV)

  7. The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention

    Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1659-1672

  8. The role of omnichannel tendency in digital information processing

    Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367