Argitalpenak (171) RAQUEL CASADO MUÑOZ argitalpenak

2024

  1. ICT training in Spanish non-formal education: a revolution in the making

    European Journal of Social Work, Vol. 27, Núm. 1, pp. 177-191

  2. Las TIC en la educación social: trabajando bajo presión

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 87, pp. 167-187

2022

  1. Co-enseñanza como modelo de gestión organizativa en las aulas inclusivas: fortalezas y debilidades

    Education in the knowledge society (EKS), Núm. 23

  2. Development of key competences through Latin and Greek in secondary school in Italy and Spain

    Journal of Classics Teaching, Vol. 23, Núm. 45, pp. 13-21

  3. FORDYSVAR [Recurso electrónico]: book on Specific Learning Difficulties in reading ed. lit.

    Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional

  4. Formación del profesorado universitario en diseño universal para el aprendizaje

    Educando en el siglo XXI: El rol de la innovación y de las nuevas tecnologías en los procesos de aprendizaje (Graó), pp. 109-120

  5. General training plan

    Papers, a project for the future. Experiences and sharing. Vol. 3. University teaching staff training plan (Comares), pp. 1-36

  6. La influencia de la experiencia previa en e-learning en la interacción entre docentes y alumnado

    Educar para transformar: Innovación pedagógica, calidad y TIC en contextos formativos (Dykinson), pp. 1393-1399

  7. Partnership of schools and civil society organisations to support education of students of varied linguistic backgrounds—The situation in the Czech Republic, Italy and Spain

    European Journal of Education, Vol. 57, Núm. 4, pp. 674-691

  8. The perception of not.for-profit organisations on risks in partnership wit Czech, Sicilian an Castilian-Leonese schools

    Partnerships in education: risk in transdisciplinary educational research (Springer), pp. 253-270

  9. Validación del cuestionario EdSocEval_V2: Utilización, formación y valoración de las TIC en Educación Social

    TECHNO REVIEW: International Technology, Science and Society Review / Revista Internacional de Tecnología, Ciencia y Sociedad, Vol. 11, Núm. 2, pp. 9

2021

  1. Anxiety over learning English at primary school: teachers' perceptions and educational strategies

    RLA: Revista de lingüística teórica y aplicada, Núm. 59, pp. 153-172