Programa de Doctorado
Humanidades y Comunicación (UBU)
Artikuluak (30) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2023
-
CLIL (Content and Language Integrated Learning) Methodological Approach in the Bilingual Classroom: A Systematic Review
International Journal of Instruction, Vol. 16, Núm. 3, pp. 915-934
-
Chemical and Laser Cleaning of Corrosion Encrustations on Historical Stained Glass: A Comparative Study
Heritage, Vol. 6, Núm. 2, pp. 1942-1957
-
Comunicación de la ciencia en Redes Sociales: el caso del programa “Cien&Cía” de la Universidad de Burgos
Documentación de las ciencias de la información, Núm. 46, pp. 137-142
-
Dama contra peón: la genialidad femenina en Gambito de dama
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 14, Núm. 1, pp. 103-117
-
Demure and Modest: The wardrobe of female Spanish characters as a reflection of the moral traits of women under Francoism (1939-1952)
Dialogos, Vol. 27, Núm. 1, pp. 1-17
-
Design, content validity, and inter-observer reliability of the ‘Digitization of Cultural Heritage, Identities, and Education’ (DICHIE) instrument
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1
-
Didáctica de las Ciencias Sociales: finalidades, retos y perspectivas de investigación en el contexto español
Temas de Educación, Vol. 25, Núm. 1
-
Digital literary readings for the promotion of gender and affective-sexual diversity: Predictors of its didactic recommendation in secondary education
Contemporary Educational Technology, Vol. 15, Núm. 4, pp. ep462
-
Edutainment, Gamification and Nutritional Education: An Analysis of Its Relationship With The Perception of Organizational Culture in Primary Education
SAGE Open, Vol. 13, Núm. 1
-
Effects of a teacher training programme on historical awareness skills, controversial issues and gender in secondary education
Environment and Social Psychology, Vol. 8, Núm. 3
-
El Pasionario del monasterio de San Pedro de Cardeña (British Library, Add. Ms. 25600): nuevas aportaciones sobre su datación y autoría
Studia historica. Historia medieval, Vol. 41, Núm. 1, pp. 203-226
-
Entre la castidad y la vida licenciosa: Mujeres y sexualidad ilícita en los procesos del tribunal de la colegiata de San Pedro de Lerma (1638-1738)
Vínculos de Historia, Núm. 12, pp. 312-329
-
Henar Zamora Salamanca
Minerva: Revista de filología clásica, Núm. 36, pp. 13-15
-
Inflaming public debate: a methodology to determine origin and characteristics of hate speech about sexual and gender diversity on Twitter
El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 1
-
La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 25, pp. 53-74
-
Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
-
Perceptions about teacher profiles and good educational practices in higher education: a comparative study from the perspective of future teachers and technical professionals
Revista española de educación comparada, Núm. 43, pp. 431-452
-
Predictors of knowledge about Women's History: Reliability and results of the Women in History (WH) scale for future Spanish teachers
Journal of Social Studies Education Research, Vol. 14, Núm. 4, pp. 1-23
-
Psychometric Validation of the “LGBTIQ+ Themes in Literature Education” Scale (LTiLE)*
Journal of Homosexuality
-
Reproducción de identidades de género en los videojuegos de contenido histórico y sus implicaciones socioeducativas en Educación Secundaria
Revista de investigación en educación, Vol. 21, Núm. 3, pp. 466-481