EDINTEC
Educación, Inclusión y Tecnología

Publications (477) Publications in which a researcher has participated
2023
-
Methods and instruments of evaluation in peer training programs for people with mental health problems: documentary review
Interface: Communication, Health, Education, Vol. 27
-
La generación arielista dentro del modernismo peruano
Acta Poética, Vol. 44, Núm. 1, pp. 137-161
-
ICT training in Spanish non-formal education: a revolution in the making
European Journal of Social Work
-
Evaluación de una APP de realidad aumentada en niños/as con dislexia: estudio piloto
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 66, pp. 85-109
-
Estudio sobre dimensiones que inciden en la transición del alumnado de la etapa primaria a la secundaria
Revista mexicana de investigación educativa, Vol. 28, Núm. 96, pp. 99-128
-
Estigma y actitudes hacia las enfermedades mentales entre los estudiantes universitarios: estudio descriptivo
Health and addictions: salud y drogas, Vol. 23, Núm. 1, pp. 333-348
2022
-
Cybersickness. A systematic literature review of adverse effects related to virtual reality
Neurologia
-
Editorial: Gender Equality and Women’s Empowerment in Education
Frontiers in Education
-
El "booktrailer" como método de evaluación formativa para alumnos y alumnas que cursan el Grado de Maestro en Educación Primaria en la asignatura de Didáctica de Animación a la lectura
Edunovatic 2022. Conference Proceedings: 7th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 14-15, 2022
-
FORDYSVAR: Realidad Virtual Aumentada como respuesta complementaria en el abordaje de la Dislexia
Actualizando las lecturas de las temáticas clásicas (Tirant Humanidades), pp. 359-366
-
Didáctica del chino para niños y niñas con utilización de moldes
Conference proceedings. CIVINEDU 2022: 6th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation (REDINE (Red de Investigación e Innovación Educativa)), pp. 327-329
-
Didáctica de vocabulario chino para niños y niñas de EducaciónPrimaria a través de los colores
Conference proceedings. CIVINEDU 2022: 6th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation (REDINE (Red de Investigación e Innovación Educativa)), pp. 563-565
-
FORDYSVAR [ebook]: best practices and technological resources for students with Specific Learning Difficulties (SpLDs)
Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional
-
FORDYSVAR [Recurso electrónico]: book on Specific Learning Difficulties in reading
Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional
-
El estigma hacia la salud mental en la educación superior. El caso de los estudiantes de la Universidad de Burgos
Hekademos: revista educativa digital, Núm. 33, pp. 24-31
-
Educational Technology as a Support Tool for Students with Specific Learning Difficulties—Future Education Professionals’ Perspective
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 10
-
Development of key competences through Latin and Greek in secondary school in Italy and Spain
Journal of Classics Teaching, Vol. 23, Núm. 45, pp. 13-21
-
Co-enseñanza como modelo de gestión organizativa en las aulas inclusivas: fortalezas y debilidades
Education in the knowledge society (EKS), Núm. 23, pp. 3
-
Aventures amb gel!: Aprendre ciències a primària a través d´un enfocament integrador STEAM en contextos bilingües
Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 487, pp. 71
-
Análisis de los Programas educativos sobre alfabetización en salud mental.: Revisión documental
Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 1, pp. 57-69