Publications (477) Publications in which a researcher has participated

2022

  1. Cybersickness. A systematic literature review of adverse effects related to virtual reality

    Neurologia

  2. Editorial: Gender Equality and Women’s Empowerment in Education

    Frontiers in Education

  3. El "booktrailer" como método de evaluación formativa para alumnos y alumnas que cursan el Grado de Maestro en Educación Primaria en la asignatura de Didáctica de Animación a la lectura

    Edunovatic 2022. Conference Proceedings: 7th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 14-15, 2022

  4. FORDYSVAR: Realidad Virtual Aumentada como respuesta complementaria en el abordaje de la Dislexia

    Actualizando las lecturas de las temáticas clásicas (Tirant Humanidades), pp. 359-366

  5. Didáctica del chino para niños y niñas con utilización de moldes

    Conference proceedings. CIVINEDU 2022: 6th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation (REDINE (Red de Investigación e Innovación Educativa)), pp. 327-329

  6. Didáctica de vocabulario chino para niños y niñas de EducaciónPrimaria a través de los colores

    Conference proceedings. CIVINEDU 2022: 6th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation (REDINE (Red de Investigación e Innovación Educativa)), pp. 563-565

  7. FORDYSVAR [ebook]: best practices and technological resources for students with Specific Learning Difficulties (SpLDs)

    Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional

  8. FORDYSVAR [Recurso electrónico]: book on Specific Learning Difficulties in reading

    Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional

  9. El estigma hacia la salud mental en la educación superior. El caso de los estudiantes de la Universidad de Burgos

    Hekademos: revista educativa digital, Núm. 33, pp. 24-31

  10. Educational Technology as a Support Tool for Students with Specific Learning Difficulties—Future Education Professionals’ Perspective

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 10

  11. Development of key competences through Latin and Greek in secondary school in Italy and Spain

    Journal of Classics Teaching, Vol. 23, Núm. 45, pp. 13-21

  12. Co-enseñanza como modelo de gestión organizativa en las aulas inclusivas: fortalezas y debilidades

    Education in the knowledge society (EKS), Núm. 23, pp. 3

  13. Aventures amb gel!: Aprendre ciències a primària a través d´un enfocament integrador STEAM en contextos bilingües

    Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 487, pp. 71

  14. Análisis de los Programas educativos sobre alfabetización en salud mental.: Revisión documental

    Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 1, pp. 57-69