Humanidades y Comunicación (UBU)
Programa de doctorado
PAULA
RODRIGUEZ TORRICO
PROFESORA/PROFESOR PERMANENTE LABORAL
Publikationen, an denen er mitarbeitet PAULA RODRIGUEZ TORRICO (26)
2024
-
Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement
Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90
-
Effect of smartphone addiction on compulsive app downloading tendency: protective factors for generation Z consumers
Young Consumers
-
Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda
The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229
2023
-
La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 25, pp. 53-74
-
Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
-
Smartphones, the new addiction: Causes and Consequences for Elementary and High School Students According to Teachers and Experts
Computers in the Schools, Vol. 40, Núm. 2, pp. 194-212
-
Voces expertas, alumnado, familias y docentes perfilando la adicción al smartphone entre estudiantes
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 26, pp. 137-158
2021
-
"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
-
La adicción al smartphone: el nuevo reto de la educación superior
Transformación universitaria: retos y oportunidades (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 393-400
2020
-
Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
-
La adicción al smartphone en la adolescencia a examen: causas y consecuencias
Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020
-
Risk and protective factors of smartphone addiction and impulse downloads
Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo
-
The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
Education and Information Technologies, Vol. 25, Núm. 4, pp. 3205-3225
-
The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1659-1672
-
The role of omnichannel tendency in digital information processing
Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367
-
¿Qué factores influyen en el compromiso educativo de losprofesores online?
VI Buenas prácticas en innovación docente en el espacio europeo de educación superior (Ediciones Universidad de San Jorge), pp. 259-279
2019
-
Revisión de los factores clave de éxito del sistema de e-learning en la educación superior: una perspectiva multi-agente
Revista Educación y Tecnología, Núm. 13, pp. 1-17
-
The most waited engagement in higher education: teachers and students’ committed with e-learning
Journal of Management and Business Education, Vol. 2, Núm. 3, pp. 231-249
-
What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102
2018
-
Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor: una aplicación al sector de la moda
Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141